contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

17 Senovážné náměstí
Praha, Hlavní město Praha, 110 00
Czech Republic

+420734704246

ARTSPEAK, BASED IN 2014; IS AN ASSEMBLY OF INDIVIDUALS RAISED, EXPERIENCED, AND EDUCATED IN AN INTERNATIONAL SETTING OF ART AND DESIGN. EACH MEMBER HAS THE QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE TO OFFER THE BEST FIELD OF WORK IN PUBLIC RELATIONS AND CREATIVE PROMOTIONAL EFFORTS. 

JOURNAL

Překvapte své blízké výjimečnými dárky.

CO BYSTE MĚLI MÍT PŘIPRAVENÉ PŘED TÍM, NEŽ ZAČNETE SPOLUPRACOVAT S MÉDII

Olga Vrbikova

Máte pocit, že vaše značka či projekt si po krůčcích získává trh a má velký potenciál uspět s pomocí Media Relations? Při spolupráci s médii se můžete rozhodnout postupovat hned několika směry nebo zvolit jejich kombinaci. Je však potřeba zvážit velikost vaší firmy a jedinečnost (USP) vašeho produktu nebo služby. Je to tak, 60 % úspěchu tvoří produkt sám. 

Artspeak_Antipearle_2.jpg

 

CÍTÍTE SE PŘIPRAVENI NEJEN VY, ALE I VAŠE PLATFORMY 

Před komunikaci s médii byste se měli připravit na to, že novináři za svá doporučení směrem ke čtenářům nesou zodpovědnost a nedovolí si publikovat projekt, který nejeví známky životaschopnosti na trhu. Ujistěte se proto, že jste připraveni nést tuto zodpovědnost s nimi, a zamyslete se, zda jsou všechny vaše obchodní a komunikační platformy připraveny reagovat na cílené množství pozornosti a poptávky.  

 

BRANDING A CÍLE

Máte jasno v tom, co chcete svým zákazníkům říct a nabídnout? Proč by měl váš zákazník – tedy čtenář vašeho oblíbeného titulu – věnovat pozornost právě vaší značce? Jaký je dlouhodobý plán v rozvoji vašeho produktu a brandu? Od odpovědí na tyto otázky by se potom měl odvíjet i váš komunikační plán.

Artspeak_Antipearle_1.jpg

INZERCE VS. REDAKČNÍ PROSTOR

 Pokud jste na trhu delší dobu a přiznali jste si, že váš brand už se nedá nazvat start-upem (congratulatios you made it), měli byste počítat s tím, že i v redakcích používají Google nebo obchodní rejstřík. Je tedy potřeba počítat s alespoň minimální investicí do nákupu inzertního prostoru, který vám zároveň pomůže budovat dlouhodobě pozitivní vztahy s redakcemi a udržet pozici na jejich „whitelistu“. Pokud splňujete všechny předchozí body, a jste navíc novinkou na trhu, máte obrovský potenciál na novinových stránkách uspět! 

 

BUDGET A ZASE TEN BUDGET 

I přese všechna pozitiva, která se na váš produkt nebo brand vážou, a výše zmíněné body je nutné stále počítat s uvolněním rozpočtu na náklady, jež vám při řízené spolupráci s médii vzniknou. Ať už se jedná o kvalitní fotografie jakožto absolutní nezbytnost, příležitostné eventy pro novináře, distribuci materiálů do redakcí nebo jen tradiční náklady na pozornosti či osobní setkání s redaktory. Počítejte s nimi. Společně s pečlivostí a energií vloženou do každého kroku vašich aktivit přinesou ovoce.

 
 

Emblem ArtsPeak #1

Olga Vrbikova

Poslední lednový den jsme uvedli kolekci na jaro a léto 2019 návrhářce Zdeňce Imreczeové tvořící pod značkou IMRECZEOVA. Jednalo se o jeden z nejpříjemnějších a nejopravdovějších formátů vůbec. Během jediného dne jsme totiž společně s opravdovými ženami – ambasadorkami značky Vlastinou Kounickou Svátkovou (Prostor pro duši), Kateřinou Vackovou (Loono), Lenny Trčkovou (Čtení tě mění) a Pavlínou Louženskou (#holkyzmarketingu) zrealizovali hned dva talky na téma komfortu v módní tvorbě a povídaly si o denní rutině nás žen, kariéře, módě a pocitu pohodlí. Dopolední část byla věnovaná médiím a večerní, v rámci prvního dílu cyklu Emblem ArtsPeak talků, veřejnosti. Ke spolupráci na tomto seriálu rozhovorů s osobnostmi různých kreativních profesí nás přizvala ředitelka Helena Valtrová, které tímto velmi děkujeme za důvěru, spolupráci a prostor M Lounge hotelu Emblem.

Foto: Michaela Džurná, The Emblem Hotel